اغلب، فروشندههایی از نرم افزار CRM استفاده میکنند که در سفر هستند. قبل از اینکه آنها زمانی را به آمادهشدن برای جلسههای روزهای بعدی اختصاص دهند، ممکن است نصف روزشان را صرف رفتن به نزد مشتری احتمالی کنند و بقیه روز را در جلسه بگذارند. بهدلیل مشغله کاری، آنها اغلب برای ثبت کارهای انجامشده در نرم افزار CRM زمان کافی ندارند زیرا همیشه در این فکر هستند که کار بعدی که باید انجام دهند، چیست.
بهنظر بدیهی میآید ولی یکی از روشهایی که از طریق آن میتوان این مشکل را دور زد، این است که مطمئن باشید واردکردن گزارشهای جلسههای کاری در سیستم CRM، یکی از بخشهای برنامهریزی شده برای برنامه روتین تیم است.
شرکتی که من قبلاً در آن کار میکردم، قانونی داشت که باید گزارش جلسهها را ظرف مدت ۴۸ ساعت باید تایپ میکردیم، در نرم افزار CRM ثبت میکردیم و سپس آن را به مدیریت مرتبط با آن ایمیل میکردیم.
انجام دادن این کارها اصلاً سخت نیست، تنها بخش سخت آن عادتکردن به این سیستم است که به نسبت سریع اتفاق میافتد.
یکی دیگر از روشها برای انجام این کار، استفاده از قانون کمربند ایمنی» است؛ اگر در طول جلسه برای بهروزرسانی گزارشها یا جزئیات مرتبط زمان کافی ندارید، مطمئن شوید که این کار را قبل از آنکه کمربند ایمنی خود را ببندید و شروع به رانندگی کنید، انجام دهید.
درباره این سایت