و اگر از رتبهی ۹# به ۱# ارتقا یابید، ترافیک شما چطور افزایش مییابد؟
و تازه این تنها برای یک کلیدواژه است! فقط تصور کنید که در صورت اجرای یک استراتژی مناسب برای سئو به چه میزان ترافیک خود را افزایش میدهید.
پس انتشار ۴ مقالهی جدید، هر یک حاوی ۱۰۰۰ کلمه و حدود ۲۰ کلیدواژه به صورت ماهیانه بر روی وبسایت شما، هر ماه ۴ * ۲۰ = ۱۰۰ کلیدواژهی جدید به شما میدهد. حداقل ۱۰% از آنها (بسته به تعداد بکلینکهای جدید) به رتبهی اول گوگل دست پیدا میکنند. یعنی ۱۰ کلیدواژهی جدید در هر ماه. هر کلیدواژه ماهیانه به طور متوسط ۱۰۰-۱۵۰ بازدیدکننده تولید میکند، که به معنی ۱۰۰۰-۱۵۰۰ بازدیدکنندهی جدید در هر ماه است. بر طبق نرخ CPC (هزینهی هر کلیک) در گوگل ادوردز ۲دلار (برای هر کلیک)، میتوان دید که ارزش این بازدیدکنندهها حدود ۲۰۰۰-۳۰۰۰ دلار در ماه است. توجه داشته باشید موفقیت مقالات شما به بکلینکهای باکیفیت بستگی دارد.
پس دلیل هیاهو برای رسیدن به رتبهی اول مشخص است.
اکنون وقت آن است که فاکتورهای اصلی رتبهبندی را در سال ۲۰۱۸ بررسی کنیم.
درباره این سایت